5 jaar, da's al eventjes!

Onlangs besefte ik dat ik nu al 5 jaar bezig ben met Ritco. Dat is echt wel al eventjes. Het is wat zoeken geweest, maar ik ben nog altijd enorm blij dat ik de stap gezet heb om als zelfstandige in bijberoep te starten. Ik heb enorm veel bijgeleerd (ja, ook over administratie en boekhouden). Ik heb de kans gehad om veel mensen te leren kennen, leuke projecten uit te werken. Het heeft mij ook uitgedaagd om te blijven zoeken, te blijven denken "what's next?" Ik ben geen groot webbureau, maar iemand die met veel enthousiasme en creativiteit zijn ding wil en kan doen.

En het was nu eens hoog tijd om mijn eigen website deftig te vernieuwen. Op www.ritco.be kan je een klein overzicht vinden van wat ik zo al gedaan heb.



Op naar de volgende 5 jaar!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een weekend mama verwennen! (deel 2)