Waar is de tijd?

Deze avond zat ik met de laptop op de schoot naar de halve finale van het eurovisie songfestival te kijken. Het is vooral super leuk als je twitter opzet en daar de tweets volgt. Vroeger was dat allemaal anders ...

Waar is de tijd dat we (soms stiekem) lang opbleven om alle liedjes te bekijken? En dat papa als rekenwonder de sfeer verpeste door veel te vroeg te zeggen wie ging winnen?

Ik heb even diep in mijn geheugen gegraven naar liedjes die bij mij zijn blijven hangen.

Eurovision 1985 - Norway - Bobbysocks - La det swinge



Eurovision 1987 - Italy - Umberto Tozzi & Raf - Gente di mare
(Deze kweel ik altijd hardop mee in de auto, mijn excuses aan Miel en Emma)

Johnny Logan Hold Me Now (Sing-along Lyrics)




Reacties

Populaire posts van deze blog

Een weekend mama verwennen! (deel 2)