Pinterest: ik mis iets!

Bijna dagelijks bezoek ik Pinterest. Ik had al geschreven hoe leuk ik deze website vind. Maar ik merk de laatste dagen dat ik "iets mis". De hoofdcategorieën zijn leuk en je kan er inderdaad per onderwerp mooie foto's zien, maar er zijn zoveel zaken die niet in deze vakjes te duwen zijn. Via mijn Facebook timeline zie ik leuke dingen passeren die ook op Pinterest geplaatst werden, maar op de website van Pinterest zelf vind ik die nooit terug.

En met de vraag om alles in die hokjes te duwen, krijg je soms categorieën die niet meer relevant zijn. Een voorbeeldje: wat heeft dit met 'outdoors' te maken?


















En daarnaast zou ik graag veel gemakkelijker de boards van mijn "vrienden" om deze site bekijken. Nu is het veel te ver klikken en zoeken om dit te vinden. Maar ik denk wel dat de functionaliteiten van deze site nog wel zullen verbeteren. Ik heb de laatste weken al enkele nieuwe dingen tot leven zien komen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een weekend mama verwennen! (deel 2)