Geschiedenisles 2.0

Ooit, lang geleden, toen de dieren nog spraken, heb ik getwijfeld wat ik wou gaan studeren. Uiteindelijk ben ik op het Boerekot terecht gekomen, maar het school niet veel of ik was mij met geschiedenis gaan bezig houden. Dat is niet echt verwonderlijk ... van thuis uit is er altijd een gezonde aandacht geweest voor de actualiteit en alles was met geschiedenis te maken heeft.

Sinds enkele weken volg ik nu de Rudy (DE Rudy!) op zijn tocht door de hedendaagse geschiedenis. Het is enorm boeiend om zijn kijk, zijn visie te kunnen lezen. Vooral de achtergrondinformatie die mee gegeven wordt is enorm boeiend. Het kader waarom er bvb nu in Egypte dingen gebeuren. Waarom er voortdurend spanningen zijn in het Midden Oosten.


Als je zelf deze boeiende vorm van journalistiek wil volgen, volg gewoon deze Facebookpagina: In het spoor van Rudi Vranckx

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een weekend mama verwennen! (deel 2)