2012

Ik ga toch even de tijd nemen om stil te staan, stil te staan bij 2012. Nu kan ik al zeggen dat dit het jaar is waar ik later op zal terugkijken (met een mijmerende blik in mijn ogen) en zeggen: "2012 ... dan is er veel gebeurd in mijn leven". 

Ik ga hier geen opsomming geven of voorspellingen doen voor de toekomst. Er is veel gebeurd en er zal nog veel gebeuren. Daar ben ik zeker van. Ik ben vooral blij dat in 2012 er heel veel mensen mijn pad gekruist hebben. Bij sommige mensen was dit een korte ontmoeting, bij anderen ben ik er zeker dat we nog heel lang samen op pad zullen gaan. Vriendschappen en banden zijn aangehaald en uitgediept. Ik heb er veel van geleerd. Ik heb echt genoten van de lange gesprekken, van vertellen en heel veel luisteren. 

Mijn voornemen voor 2013? Samen vooruit, positief denken, constructief samen werken en opbouwen. En vooral mezelf zijn!

Reacties

  1. Rik - mooi gezegd! De boodschap is zo juist : er is maar 1 weg vooruit - jezelf vinden en vanuit die kracht toekomst maken op een positieve manier. Geniet van 2013! vele groeten Katleen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een weekend mama verwennen! (deel 2)