Foto

De laatste weken ben ik verslingerd geraakt aan Pinterest. Pinterest? Dat "nieuwe" social platform op het interweb, iets met foto's ... Ik vind het super hoe je dingen kan verzamelen, ideeën uitbouwen, inspiratie kan opdoen. Dagelijks ga ik op zoek naar nieuwe invalshoeken. Ik heb voor mezelf enkele leuke categorieën vastgelegd: gardening (logisch gevolg van mijn groene vingers), photography (ik zie graag mooie foto's), books worth reading (nog niet veel mee gedaan) en Ideeën voor binnenkort (leg ik later wel uit).

Mijn lievelings "board" is Photography. Je kan het hier bekijken: http://pinterest.com/rik_c/photography/ Ik merk dat ik liefst van al foto's van mensen zie, gewoon zoals ze zijn, met een verhaal ... En als je een samenhangend verhaal verteld op uw boards, dan merk je dat je gemakkelijk gevolgd wordt. Niet dat ik ooit de ambitie heb om "populair" te worden op Pinterest. Het is een manier om een verhaal te vertellen, een verhaal voor mezelf ...


Reacties

Populaire posts van deze blog

Een weekend mama verwennen! (deel 2)