Een nieuwe uitdaging!

De kogel is door de kerk, het is officieel! Ik begin binnenkort aan een nieuw hoofdstuk in mijn carrière. Vandaag heb ik mijn contract getekend bij Edan. Daar ga ik aan de slag als business architect.

Als watte? Eum ... hoe leg ik het uit ... Ik help mee aan het uittekenen van oplossingen bij klanten en zorg er inhoudelijk voor dat deze oplossing uiteindelijk ook op een correcte manier uitgevoerd wordt. Het zal in eerste fase vooral veel bijleren zijn. Het is nu "bye-bye Lisa" en "Hello AX!"

Ik kijk er enorm naar uit, heb heel veel zin om er in te vliegen.

Reacties

  1. Congrats!
    Leuk begin van het nieuwe jaar! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stijn Vandenbroucke10 januari 2013 om 19:59

    Proficiat! Mogelijks lopen we elkaar tegen het lijf bij één of ander integratie project...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een weekend mama verwennen! (deel 2)