De DHL pakjesdienst van de Sint is niet eerlijk!

Om het mijzelf gemakkelijk te maken, heb ik de Sint via enkele webshops de opdracht gegeven om wat speelgoed bij mij af te zetten. Voor één levering is dat perfect en vlot gelukt, maar voor de andere levering loopt het grondig fout.

Ik heb een zitzak gevraagd voor Emma. Een leuk gekleurd exemplaar met haar naam op gedrukt. Dit pakketje is vorige week verzonden via DHL. Wat vond ik in mijn brievenbus gisterenavond? Een melding dat DHL al 2x aan mijn deur is geweest om de zending aan te bieden.

Ik bel naar het servicenummer dat vermeld staat op het briefje. Ik krijg te horen dat ze inderdaad 2x zijn langs geweest: maandag op de middag en dinsdag ergens in de namiddag. Ik ben enorm verbaast: maandag was ik wel degelijk thuis! Ik meld dit aan de dame van DHL. Die kan alleen maar zeggen dat ze daar niks kan aan doen. Ik heb twee mogelijke oplossingen: ofwel neem ik contact op met de leverancier. Als die zijn goedkeuring geeft (en volgens mij bij betaalt) kan er nog een extra aflevering komen. Ofwel spring ik in mijn auto en ga zelf het pakje halen in Ternat. Je weet wel, vlakbij Brussel, dus niet om de hoek.

Mocht het nu nog geweest zijn dat ik effectief niet thuis was, dan ging ik zonder morren dit pakje gaan halen. Maar als je weet dat je er effectief was ... Neen, dat gaat niet!! Ik hoop dat DHL dit leest nu zelf over de brug komt met een oplossing zodat ik mijn liefste krullebol kan verrassen met een leuk geschenk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een weekend mama verwennen! (deel 2)